Nowa jakość pracy z dokumentami

Zeskanowanie dokumentów do postaci elektronicznej daje ogromne pole do usprawnienia pracy. Ich odszukiwanie, przeglądanie i udostępnianie staje się nieporównywalnie prostsze niezależnie od branży czy rozmiaru organizacji, która zdecydowała się na ten słuszny proces. Aby maksymalnie wykorzystać możliwości jakie daje digitalizacja dokumentów mogą one zostać wgrane do elektronicznego systemu zarządzania dokumentami (ang. DMS – Document Management System), umożliwiającego realizację na nich wszystkich podstawowych operacji. Takim narzędziem jest oferowane przez nas eArchiwum – dostępny z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, elektroniczny system umożliwiający pracę z dokumentami niemal niezwłocznie po ich zeskanowaniu. Jego wdrożenie nie wymaga żadnych inwestycji w infrastrukturę IT, a do obsługi nie potrzeba żadnych umiejętności technicznych poza podstawową obsługą komputera.


Przejrzystość

Organizacja dokumentów według typów i parametrów.
Opisywanie odpowiednimi meta-danymi i komentarzami.

[popup_anything id=”679″]

Dostępność

Wyszukiwanie według indeksów, cech lub treści dokumentów.
Bezpieczne udostępnianie bezpośrednio z systemu.

[popup_anything id=”709″]

Bezpieczeństwo

Szczegółowa kontrola uprawnień i aktywności użytkowników.
Bezpieczne połączenie przez SSL.

[popup_anything id=”713″]

Zgodność

Historia zmian i zarządzanie cyklem życia dokumentu.
Narzędzia do zachowania zgodności z RODO.

[popup_anything id=”711″]

Główne korzyści biznesowe

Sprawniejszy przepływ informacji

Redukcja czasu marnowanego na wyszukiwanie i przesyłanie dokumentów. Pliki wgrywane do systemu są od razu widoczne dla wszystkich uprawnionych użytkowników. Faktura zeskanowana w Krakowie pojawi się na monitorze księgowej w Warszawie kilka sekund po zeskanowaniu.

Przejrzysta oferta, skalowalna usługa

System nie wymaga inwestycji w infrastrukturę IT ani długoterminowych zobowiązań. Usługa może zostać uruchomiona z wymaganym zakresem funkcji w bardzo krótkim czasie, a w miarę rozwoju działalności i rosnących potrzeb system może być rozbudowywany o dodatkowe funkcjonalności i zasoby.

Oszczędność przestrzeni biurowej

Wprowadzenie dokumentacji elektronicznej w miejsce tradycyjnej istotnie zmniejsza zapotrzebowanie na powierzchnię biurową wykorzystywaną na przechowywanie dokumentów papierowych. Prowadzi to do wymiernej redukcji kosztów działalności.


Zadzwoń lub napisz do nas w celu umówienia bezpłatnej prezentacji eArchiwum oraz konsultacji z zakresu profesjonalnej digitalizacji dokumentów. Przygotujemy w pełni funkcjonalną, darmową wersję demonstracyjną systemu do przetestowania w Twojej firmie.